I don't know why You love me, that's why I love You...

Alla utom Tess, som efter cirkus två timmar beslutade sig för att gå upp ur sänghalmen då försöket att sova dessvärre inte verkade ge något resultat, sover. Så nu sitter jag här, och det är väl egentligen på tiden, med tanke på att det är en sisådär två MÅNADER sedan jag skrev sist! Ojojoj! Det är konstigt det där, jag menar hur det kan variera med skrivandet. Det är så mycket som ska stämma in - tid, ork, lust, ro... Och av någon väldigt konstig anledning verkar det även som att ju mindre man har att skriva om desto mer skrivande blir det - och tvärt om då också såklart. Och så mycket som har hänt under dessa "blogglösa" månader kan jag inte på rak arm säga när det inträffade senast. Längesedan måste det allt ha varit i alla fall.
  Ja... Eh... Precis... Nu kommer också beviset som visar att mitt påstående verkar stämma; hur mycket som helst har hänt men jag vet inte alls hur jag ska kunna sätta ord på allt och ännu mindre var jag ska börja. Så faktiskt, jag tror jag struntar i det. Jag vill bara säga att:

  • Jag har den mest underbara pojkvännen som går att önska sig. ERIK, jag älskar dig så som jag aldrig har älskat någon tidigare. Du är finast på alla sätt och vis, två månader med dig snart och om en månad är vi sambos på riktigt. Längtar till tusen och undrar vad jag har gjort för att förtjäna att vakna bredvid dig varje morgon och somna hos dig varje kväll? Även fast du lyssnar på dansband, är alldeles "Kalle-Anka" och tror att du kan få liv i mig på morgnarna genom att hålla för näsan på mig och sjunga "Jag måste ringa Karina..." så finns det ingenting du skulle kunna ändra på som hade kunnat göra dig mer perfekt i mina ögon än vad du redan är. Jag hoppas att du vet att jag alltid kommer älska dig. <3

 

  • Dessutom är jag ännu mer lyckligt lottad; jag har även den mest underbara kissen i världen också. (Lilla?) Gino fyller snart halvåret, växer och står i och blir till råga på allt vackrare och vackrare för varje dag som går. Den platsen du har i mitt hjärta kommer faktiskt ingen, och då menar jag INGEN, aldrig någonsin, kunna ta. JAG ÄLSKAR DIG SNUTT! <3

 

  • Sedan vill jag bara säga till den som känner sig träffad, att alla hårda ord, "hot", brutna löften och onda gärningar, förr eller senare, en mer eller mindre vacker dag, kommer falla tillbaka mot dig själv. "Kasta inte sten när du själv sitter i glashus". Ett väldans gammalt ordspråk, men sedärja! Det stämmer ju fortfarande!




Några av de vackra bitarna av sommaren-o9, som lyckades fångas på bild, kommer här: ---->














Nähäpp, nu börjar jag bli lika seg som datorn här framför mig så jag orkar faktiskt inte lägga ut fler bilder... "Klockan är 04:08 och här är ekot..." Haha, jaa, nu är jag trött! Men ni får ha det kaaaaanon allihopa, lova att ta hand om er så säger jag bara: på återseende! ;)

PUSSPUSSPUSSPÅER! <3


Kommentarer
Postat av: Jännii

Fint inlägg Tess.

Saknar dig (förlåt om jag låter blödig) och vill träffa dig snart igen.



Och du, ta de där hårda orden med en skopa salt. Ingen tjänar något på att okväda andra :)



Ta hand om dig vännen!

KRAM <3

2009-09-02 @ 19:05:18
URL: http://setsurenka.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack så mkt Jäännii! <3

Saknar dig med vettu! Vi måste absolut ses snart! Och nu bor jag ju i Krstd igen, så det är ju toppen! :D

Ta hand om dig du med gumman! Lova det!

Puss&Kram <3

2009-09-03 @ 10:28:35
URL: http://tessilibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0