Vi drar till Malmö, vi drar till Malmö, nanana...

Klockan är inte så mycket egentligen. Men jag borde gå och lägga mig ändå. Upp tidigt och lång dag framför mig imorgon. Men det ska bli underbart att träffa alla de underbaraste folken igen <3
  Sen är min mobil helt störd också. Någon mer som har haft problem med Tele2/Comviq idag? Frustrerande är det. Och man märker verkligen hur beroende man är av mobilen, hur "handikappad" man känner sig utan den. Annelie och jag gick ju fan om varandra på stan i drygt två timmar, då ingen fick tag på någon och därför heller inte visste var den andra var, haha. Men det löste sig och det var väl för väl det :)
  Sen måste jag kolla upp en sak också. Herregud ja. Jisses liksom :S

Pusshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0