Världen är sig lik

Tess 3 maj 2006
"Jag måste kämpa mera! Annars kanske jag inte får komma ut härifrån. Jag kan inte klara av att äta allt det de sätter fram och om man inte gör det är det ND som gäller. Det här är ju en provvecka och jag ska hem på lördag men den där jävla ****** eller vad faan han nu heter och en annan sköterska (kan hon heta ****? nej ***** var det) sa typ att: "Aa, men om du inte äter kanske det blir ändring och du får stanna här". Och vägrar jag ND så blir det sond. JAG MÅSTE KÄMPA MERA! Jag måste äta det jag får på tallriken om jag ska ha en chans att få åka på lördag. JAG MÅSTE. M o P kommer bli besvikna på mig. När jag kommer hem ska jag ta mina näringsdrycker och öka till 3/4 portioner enligt det som Gunilla säger. DET ska jag, men NU måste jag kämpa med all mat här så att jag slipper det här. Slipper sond om de nu skulle få för sig det..."

Blöö, deppdag, tråkdag, same shit different names so U name it. Jag tror ändock  att maj månad kommer bli en relativt bra en- den börjar bara en aning segt. Det är så jävla konstigt med mig bara. Jag grips av hopplöskänslor typ var femte minut och varje gång försöker jag tänka på det jag trots allt har och vad jag har att se fram emot. Det brukar hjälpa ganska bra för det mesta. Men inte idag. Idag har ingenting funkat. Ska nog gå och lägga mig och hoppas att dagen imorgon blir en bättre dag.

Pusshaj!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0