Svordomsvisan

Jaa, jag vet inte alls vad jag ska skriva idag. Har bara färgat håret, städat lyan och... inte mycket mer... Så jag bidrar med en bit av en underbar diskussion med Annelie-söta. Det här tipset var nog ett av de bästa jag någonsin fått, haha. Så; läs och LÄR!

tessilibus.blogg.se säger:hehe, ja men jag menar det haha, annars kan jag ta med Gino sen så kanske han kan klösa i ordentligt Nåt vettigt ska man ju ha honom till haha Förresten, du fick till det där med knas-bokstäverna?

Annelie säger:

Ja du får göra det : )

Annelie säger:

Jo jag svor en lång lång ramsa. Sen så gick jag och la mig och när jag vaknade så var det fixat

Annelie säger:

MAGI

tessilibus.blogg.se säger:hahahahaha, kan du inte lära mig hur man gör det vill oxå kunna trolla, avundsjuuuuuuk

Annelie säger:

Ja absolut. Först blir du riktigt riktigt sur över att det inte funkar. Sen skyller du lite på att du inte kan nått om teknik. Sen blir det datorns fel var på du vräker ur dig vartenda fult ord du kan gärna mer än en gång. Sen går du och lägger dig. ge det 6 timmar och sim salla bim

Annelie säger:

Men anslöja det inte till förmånga

Pusshaj!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0