"Hej, jag heter Tess, vad heter DU?"

Palla. Palla egentligen att man lägger ner sin tid på sådan här skit. Men jag blir så förbannat less på folk som först försöker trycker ner en genom att använda argument som man inte vet ett skvatt om och sedan inte vågar stå upp och tala om vem det egentligen var som stod för åsikten. Lägg ner, återkom när du har något vettigt att säga, och ta då mod ända från tårna så att du verkligen vågar säga vem du är nästa gång. Ta hand om er så länge! Ja, du också anonym. Det ska jag göra i alla fall! :)

Pusspåer! <3


Kommentarer
Postat av: anonym (igen)

Du heter inte tess, du heter therese?

roligt iaf att du blev så upprörd.

2009-06-18 @ 23:04:58
Postat av: TESS

Vad kul att se att du hittade hit IGEN! ;)

Eftersom du verkar vara en av mina små fans, har du säkert läst mina tidigare inlägg också - mitt mål är att underhålla andra. Kul att jag har lyckats igen - och underhållt DIG också.

Och, btw, tänka sig att jag inte heter det heller, att du inte var en sådan besserwisser som vi trodde att du var :P Och jag måste säga att ditt namnbyte från "anonym" till "anonym (igen)" inte är ett så stort steg i rätt riktning. HEHE :D

Ha en trevlig midsommar nu vännen! Pusspusspårej! <3

2009-06-19 @ 12:50:50
Postat av: anonym

nähäää så du har bytt namn nu också?

2009-06-20 @ 21:07:33
Postat av: Anonym

mhm ;) vad heter du då? kan inte tänka mig att dina päron gick med på att döpa dig till vare sig "anonym" eller "anonym igen" hahahahahahaha

2009-06-20 @ 22:43:23
Postat av: anonym

jag har inte sagt att jag heter anonym, tänk lite ;)

men däremot har du sagt att du heter tess, o då måste du bytt namn.

2009-06-25 @ 23:10:04
Postat av: TESS

hahahaha, fan vad smart du är dude! ;) Keep up the good work! Love ya! ;P Hehe, puuuuuuss!! <3

2009-06-27 @ 00:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0